Autor Tópico: Valor de CESC e processo de mineração  (Lida 4756 vezes)

Tinus

• Visitante
Re: Valor de CESC e processo de mineração
« Responder #15 em: Maio 31, 2014, 09:19:53 pm »
The Bitcoin price versus CESC.
The value of the CESC is not very high. That I can agree on. But to buy the CryptoEscudo I go to Bittrex. I buy first bitcoins with the euro and then I change them into CESC. Now maybe you have seen that the value of bitcoin  in the beginning of this month 300 € was. At this moment at the end of this month May you buy bitcoin for little more than 450 €.  So we have a 50% increase in value of bitcoin. Is it than not logic I come to the conclusion CESC value rose also 50 % in one month. Tell me where did I go wrong in my conclusions.  Answers in Portuguese is ok.
Tinus

EugenioApolo

• Sr. Member
Re: Valor de CESC e processo de mineração
« Responder #16 em: Maio 31, 2014, 11:15:50 pm »
The Bitcoin price versus CESC.
The value of the CESC is not very high. That I can agree on. But to buy the CryptoEscudo I go to Bittrex. I buy first bitcoins with the euro and then I change them into CESC. Now maybe you have seen that the value of bitcoin  in the beginning of this month 300 € was. At this moment at the end of this month May you buy bitcoin for little more than 450 €.  So we have a 50% increase in value of bitcoin. Is it than not logic I come to the conclusion CESC value rose also 50 % in one month. Tell me where did I go wrong in my conclusions.  Answers in Portuguese is ok.
Tinus
Acho que é verdade o que diz. Houve uma evolução positiva do CESC em relação ao EUR. E isso é bom. Objetivamente, quem tiver comprado a partir de EUR pode considerar que obteve uma boa valorização.
O problema é que uma grande parte da subida do CESC se deveu à subida do BTC e isso pode inverter-se a qualquer momento. Mas teremos que aceitar isso até o CESC ter uma conversão direta para EUR.